Informace k bezhotovostním platbám stravného.
Tiskopis Potvrzení k povolení inkasa lze stáhnout zde nebo na stránce dokumenty školy – formuláře ke stažení
Stravné na nový měsíc se vybírá poslední 2 pracovní dny v měsíci – termíny jsou aktuálně portálu Estrava.cz
- 1. den: 10:00 – 14:00 h v kanceláři ŠJ
- 2. den: 07:00 – 14:00 h v kanceláři ŠJ
Strávník – žák/yně školy je povinen si zakoupit v kanceláři ŠJ čip. Při jeho ztrátě je třeba informovat vedoucí ŠJ a dle dohody si zakoupit čip nový.
Obědy se odhlašují den předem! do 13. hodin.
Odhlašování a přihlašování obědů mimo poslední dva vyučovací dny v měsíci u vedoucí ŠJ telefonicky na 731196095, 596511790 nebo prostřednictvím portálu www.estrava.cz. (den předem do 13:00)
Zrušení stravování a povolení k inkasu – v případě, že byla ukončena školní docházka žáka na naší škole nebo chce zákonný zástupce ukončit stravování, je nutné neprodleně tuto informaci oznámit vedoucí školní jídelny. Bez zrušení stravování probíhá stahování inkasa i nadále.
Obědy do jídlonosičů se obědy vydávají:
- pro cizí strávníky v banketce ŠJ v 11:00 – 11:30 h
- pro nemocné děti (první den nemoci) jenom v banketce školní jídelny v 11:00 – 11:30 h, rodič musí mít čip dítěte! Oběd do jídlonosiče může být odebrán pouze 1. den nemoci! Pak je rodič povinen oběd odhlásit, jinak uhradí plnou cenu oběda.
Objednávky jídel:
- jídla se objednávají s dvoudenním předstihem
- první dva dny v novém měsíci se vaří pouze 1 jídlo
- pokud se na jídlo č. 2 nahlásí méně než 30 porcí, bude zrušeno
Změna jídelníčku vyhrazena!
Kontakt: vedoucí školní jídelny – Radomíra Bisová +420 731 196 896